Royal Canin Indoor 2 kg

Domácí kočky mívají zpravidla méně pohybu než kočky venkovní, a proto potřebují vyváženou a kompletní stravu, která obsahuje prospěšné živiny, aby byly zdravé. Složení krmiva ROYAL CANIN® Indoor 27 je vytvořeno tak, aby uspokojovalo veškeré nutriční potřeby domácích koček.

 

Dostupnost Skladem (>20 ks)
Možnosti doručení
Kód: 200957
899 Kč 449,50 Kč / 1 kg
Royal Canin Indoor 2 kg
Royal Canin Indoor 2 kg
Náš tip

Royal Canin Indoor

Zdravá a nutričně vyvážená receptura, která zajišťuje dostatek živin kočkám chovaných v interiéru. Krmivo obsahuje vysoce stravitelnou bílkovinu, napomáhá redukovat zápach a objem stolice a díky nižšímu množství kalorií pomáhá kočce udržet její optimální váhu. Jelikož doma chované kočky mohou mít oproti venkovním sklon k obezitě, byly tyto granule sestaveny tak, aby se kočka cítila zasycená, ale zbytečně nepřibírala.

Krmivo má příjemnou chuť, napomáhá udržet zdraví močových cest a zároveň díky vláknině bojuje proti tvorbě trichobezoárů (smotků chlupů v trávicím ústrojí koček).

  • Krmivo obsahuje vysoce stravitelnou bílkovinu, která mimo jiné pomáhá redukovat objem a zápach stolice koček
  • Nižší množství kalorií pomáhá k udržení ideální váhy
  • Díky obsahu vlákniny (například psyllia) stimuluje krmivo vylučování pozřených chlupů, což vede k nižšímu počtu trichobezoárů
  • Napomáhá zachovat zdraví močových cest
  • Je vyrobeno tak, aby uspokojilo veškeré nutriční potřeby domácích koček

Velikost balení: 2 kg

Složení: Maso a výrobky živočišného původu (dehydratované drůbeží maso), rýže, pšenice, kukuřice, izolát rostlinného proteinu (L.I.P. – bílkovina přidávaná pro svou snadnou stravitelnost), živočišné tuky, hydrolyzované živočišné proteiny, pšeničná mouka, rostlinná vláknina, řepné řízky, kvasnice, sójový olej, minerály, fruktooligosacharidy, rybí olej, slupky a semena psyllia 0,5 %.

Analytické složky: bílkoviny 27 %, tuky 13 %, hrubá vláknina 4 %, popeloviny 7,3 %, NFE 43,2 %.

Doplňkové složky: Aminokyseliny: tautin 0,17 %, arginin 1,45 %, lysin 0,94 %, methionin 0,65 %, methionin a cystin 1,05 %; minerální látky: vápník 1,1 %, fosfor 0,84 %, sodík 0,5 %, chlór 0,74 %, draslík 0,65 %, hořčík 0,08 %, síra 0,6%, měď 15 mg/kg, železo 190 mg/kg, mangan 73 mg/kg, zinek 202 mg/kg, selen 0,28 mg/kg, jód 4,5 %; vitamíny: A 16 500 m.j./kg, D3 700 m.j./kg, E 500 mg/kg, C 200 mg/kg, B1 (thiamin) 12,6 mg/kg, B2 (riboflavin) 45,4 mg/kg, B5 (kyselina pantothenová 42,2 mg/kg, B6 (pyridoxin) 20,8 mg/kg, B12 (kyanokobalamin) 0,13 mg/kg, B3 (niacin) 140,5 mg/kg, biotin 1,33 mg/kg, kyselina listová 3,4 mg/kg, cholin 2 900 mg/kg; ostatní složky: škrob 35,7 %, vláknina 11,5 %, kyselina linolová 3,13 %, kyselina arachidonová 0,07 %, omega-6 mastné kyseliny 3,33 %, omega-3 mastné kyseliny 0,63 %, EPA + DHA 0,21 %, L-karnitin 50 mg/kg.
m.j.=mezinárodní jednotka

Krmná dávka: 

Hmotnos kočky [kg] Denní krmná dávka [g]
34 
45 
55 
65 
74 
82 
91 
99 
10  106 

Tyto pokyny jsou pouze orientační. Individuální požadavky kočky se mohou lišit podle tělesného stavu nebo úrovně aktivity.

Čerstvá voda by měla být neustále k dispozici.

Doplňkové parametry

Kategorie: Granule pro kočky
EAN: 3182550704625
Druh masa: kuřecí
Kvalita: prémiové
Určení: běžná aktivita
Věk kočky: dospělá
Osobní odběr: Pet Center Brno Bystrc OC Javor, Pet Center Brno Globus, Pet Center Brno Královo Pole, Pet Center Brno Slatina, Pet Center České Budějovice IGY, Pet Center České Budějovice Mercury, Pet Center Extra Campus Brno, Pet Center Frýdek Místek - Frýda, Pet Center Hodonín - Kaufland, Pet Center Hr.Králové Aupark, Pet Center Jihlava City, Pet Center Karlovy Vary - Globus, Pet Center Kladno Central, Pet Center Lanškroun, Pet Center Liberec Globus, Pet Center Litvínov, Pet Center Ostrava Karolína, Pet Center Plzeň Kaufland, Pet Center Plzeň Plaza, Pet Center Praha Arkády, Pet Center Praha 5 - Galerie Butovice, Pet Center Čestlice, Pet Center Praha Chodov, Pet Center Praha 4 - DBK, Pet Center Praha 9 - Horní Počernice, Pet Center Praha 15 - Horní Měcholupy, Pet Center Praha Kunratice RP, Pet Center Praha 9 - Letňany, Pet Center Praha Smíchov, Pet Center Praha 5 - Metropole Zličín, Pet Center Praha OC Stromovka, Pet Center Praha Palladium, Pet Center Praha Quadrio, Pet Center Staré Město OC u Mounfieldu, Pet Center Třinec Lyžbice, Pet Center Ústí nad Labem - Forum, Pet Center České Budějovice Globus, Pet Center Havlíčkův Brod, Pet Center Palác Pardubice, Pet Center Černý Most, Pet Center Plzeň Borská pole, Pet Center Brno Olympia, Pet Center Praha Flora, Pet Center Krásné Březno Ústí nad Labem, PetCenter Hradec Králové Pilnáčkova, Pet Center Hradec Králové Kukleny, PetCenter Pardubice Forum, Pet Center Třebíč, Pet Center Karlovy Vary Varyáda
Velikost balení: 2 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:

Výpis hodnocení

Značka Royal Canin se snaží hluboce porozumět domácím mazlíčkům, aby pro ně mohla připravovat tu nejkvalitnější možnou výživu. Klade velký důraz na zdraví koček i psů a prodává krmivo, které je vytvořeno tak, aby uspokojovalo jedinečné potřeby domácích mazlíčků

Royal Canin se nepřestává učit a nikdy nepovažuje nic za samozřejmost. Proto spolupracuje s předními odborníky z oblastí vědy, veterinární péče i chovu a vede dlouhodobý dialog s vlastníky koček a psů po celém světě. Víra, že domácí mazlíčci dělají svět lepším, společnost inspiruje.

Do všeho, co Royal Canin dělá, vkládá své srdce i duši a s upřímným nadšením pracuje na tom, aby se domácím mazlíčkům i jejich majitelům ve všech koutech světa žilo lépe. Potřeby domácích mazlíčků vždy klade na první místo. To společnosti udává jasný směr, kterým se ubírá výzkum a který posiluje nutriční kvalitu všech výrobků a pomáhá kočkám i psům žít déle a zdravěji.

Přesnost složení Royal Canin krmiv zajišťuje vysokou účinnost všech aspektů – od tvaru, struktury, chuťových vlastností a stravitelnosti až po bezpečnost a zpětnou dohledatelnost surovin. Společnost respektuje kočky a psy pro to, jaká to jsou fantastická zvířata. Její respekt vychází z hlubokého porozumění skutečné zvířecí povaze a jedinečným funkčním potřebám. Ovlivňuje každé rozhodnutí o produktech a službách a zároveň určuje způsob, jakým se chová jako firma.