Dodací a platební podmínky

Možnosti dopravy

Objednávky z e-shopu je možno doručit a následně vyzvednout osobně na prodejnách společnosti PetCenter nebo si je nechat zaslat dopravní společností na adresu. Cena dopravy se odvíjí od celkové výše objednávky. U přeprav s váhovým limitem je třeba objednávky rozdělit. Termín doručení zásilky není volitelný.

 

Druh dopravy Objednávka
do 299 Kč
Objednávka
do 699 Kč
Objednávka
nad 699 Kč
DPD (do 50 kg) 79 Kč 79 Kč ZDARMA
Osobní odběr na prodejně
(nejedná se o rezervaci zboží na prodejně)
49 Kč ZDARMA ZDARMA
Česká pošta - Do ruky (do 50 kg) 79 Kč 79 Kč ZDARMA
Česká pošta - Na poštu (do 30 kg) 79 Kč  79 Kč ZDARMA
Česká pošta - Balíkovna
(do 5 kg, nejdelší strana do  50 cm)
49 Kč 49 Kč ZDARMA 
Zásilkovna (do 9,5 kg, nejdelší strana do  50 cm) 79 Kč pro všechny hodnoty objednávek
DPD - doručení na Slovensko
(omezeno na 5kg)
4,99 € pro všechny hodnoty objednávek

Osobní odběr

Standardní dodací lhůta je 1 pracovní den (platí pro objednávky vytvořené do 12:00). Pro objednávky přijaté o víkendu je doručení v úterý. Objednávky přijaté během svátků jsou zpracovány během následujících pracovních dní. Expedice objednávek na Slovenské prodejny probíhá vždy v pátek, proto doručení objednávek vytvořených o víkendu může trvat i týden. Nejedná se o rezervaci zboží na prodejně, objednávka bude odeslaná z centrálního skladu.

Seznam odběrných míst zde

 

Možnosti platby

 

  • Platba dobírkou - platba proběhne v hotovosti (u DPD i kartou) až při předání zboží, poplatek za dobírku je 30 Kč. Pro adresy na Slovensku je dobírka 1,39€.
  • Platba hotově při převzetí na odběrném místě - platba proběhne v hotovosti nebo platební kartou až při předání zboží na prodejně.
  • Platba kartou online - platba proběhne hned přesměrováním na platební bránu (platba bankovním převodem není možná).
     
    Nedokončená online platbapokud se nezdaří dokončit online platbu systém objednávku automaticky stornuje a je tedy možné objednávku zadat znovu. Zákaznický servis Vám platbu může změnit pouze na dobírku. Platbu převodem nemáme v nabídce.
 
 
 
 
Vybavení objednávky
 
 V případě, že zboží zrovna není skladem nebo je vyprodané, bude objednávka odeslána bez něj a zákaznický servis Vás o této situaci bude informovat e-mailem. Nahradit chybějící zboží jiným produktem bohužel systémově není možné.
Pokud je v objednávce uplatněná akční sleva, tato sleva nemusí být nahrazena.
U produktů s označením "mix barev" bude odeslána aktuálně dostupná barevná varianta.
Termín doručení zásilek není volitelný.
 
 
Změna objednávky
 
 Prosíme zákazníky aby před odesláním objednávky pečlivě zkontrolovali zadané údaje a obsah objednávky. Po závazném odeslání objednávky již není možné objednávku nijak upravit, změnit nebo stornovat. Chybně zadané údaje pak mohou ovlivnit rychlost expedice.
 Slevové kupóny je třeba uplatnit v košíku, v prvním kroku. Pokud budou splněny podmínky pro uplatnění slevy, hodnota slevy bude ihned odečtena z částky k úhradě. Dodatečně není možné uplatnit žádnou slevu.
 
 
Jak reklamovat zboží
 
Reklamaci je třeba zaslat na e-mail info@petcenter.cz
 
Do zprávy prosím uveďte:
 
- číslo objednávky
- stručný popis reklamace
- fotografie reklamovaného zboží případně další podklady
 
Kompletní reklamační řád najdete v Jak reklamovat
 
 
Vrácení zboží do 14 dnů
 
 Předem prosím kontaktujte náš zákaznický servis na e-mail info@petcenter.cz který Vám sdělí další postup. Nevhodné zboží zakoupené v e-shopu je možné pouze vrátit, ne vyměnit. Adresa centrály společnosti není adresa pro vrácení zboží.
 
 
Vrácení peněz
 
 Vratné platby odesíláme vždy ke konci týdne. Pokud tedy zákaznický servis potvrdí vrácení peněz začátkem týdne, platba k zákazníkovi dorazí až začátkem dalšího týdne. V případě jakýchkoliv pochybností kontaktujte info@petcenter.cz a platbu prověříme.