Royal Canin Hair&Skin ve šťávě 85 g

Krmte svou kočku tím nejlepším, aby zůstala zdravá a zároveň aby jí chutnalo. Složení kapsičky pro kočky ve šťávě ROYAL CANIN® Instinctive in Gravy je vytvořeno tak, aby odpovídalo optimálnímu profilu makroprvků, který dospělé kočky přirozeně preferují.

Dostupnost Skladem (>20 ks)
Možnosti doručení
Kód: 307197
69 Kč –28 % 49 Kč
Royal Canin Hair&Skin ve šťávě 85 g
Royal Canin Hair&Skin ve šťávě 85 g
69 Kč –28 %

Royal Canin Hair&Skin ve šťávě 85 g

Krmte svou kočku tím nejlepším, aby zůstala zdravá a zároveň aby jí chutnalo. Složení kapsičky pro kočky ve šťávě ROYAL CANIN® Instinctive in Gravy je vytvořeno tak, aby odpovídalo optimálnímu profilu makroprvků, který dospělé kočky přirozeně preferují. Kvůli chutnosti jsme zahrnuli pečlivě vybrané živiny a vzniklo krmivo, kterému vaše kočka nebude schopná odolat.

  • Velké množství různých vitaminů, minerálních látek a aminokyselin
  • Pro zdraví a správný růst
  • Vysoce stravitelná a nutričně vyrovnaná potrava
  • Bílkoviny pro zdravé svaly a silné kosti
  • Hrubá vláknina pro podporu činnosti trávicího traktu
  • Hrubý popel pro správné množství minerálů (draslík)

Tato kombinace živin nebyla vytvořena jen proto, aby byla přirozeně chutná a výživná, ale také aby zachovávala ideální váhu a podporovala zdraví močových cest. Kapsička ROYAL CANIN® Instinctive in Gravy obsahuje takové doporučené množství tuku, aby vaše kočka nepřijímala více energie, než je nutné. Směs vlákniny a bílkovin navíc vyvolávají pocit sytosti.

Krmivo ROYAL CANIN® Instinctive je dostupné také ve vlhké formě jako kousky ve šťavnatém želé nebo chutná paštika.

Velikost balení: 85 g

Složení: Maso a živočišné produkty, obiloviny, ryby a výrobky z ryb, oleje a tuky, vedlejší produkty rostlinného původu, bílkovinné extrakty rostlinného původu, minerální látky, cukry.

Nutriční látky: Bílkoviny 12 %, tuky 2,8 %, hrubá vláknina 0,9 %, popeloviny 1,5 %.

Doplňkové látky: Zinek (25 mg/kg), mangan (6 mg/kg), jod (0,5 mg/kg), selen (0,05 mcg/kg), železo (40 mg/kg), měď (5 mg/kg), vitamín A (35.000 m.j./kg), vitamín D3 (140 m.j./kg), vitamín E (60 mg/kg), vitamín B1 thiamin (3 mg/kg), vitamín B2 riboflavin (2 mg/kg), vitamín B5 kys. panthotenová (9 mg/kg), vitamín B6 pyridoxin (1 mg/kg), vitamín B12 kobalarmin (0,02 mcg/kg), vitamín B3 niazin (10 mg/kg), biotin (0,1 mcg/kg), kyselina listová (0,5 mg/kg), cholin (600 mg/kg), taurin (1000 mg/kg).
m.j.=mezinárodní jednotka

Krmná dávka:  

Hmotnost kočky [kg] Denní krmná dávka [ks]
2 1/2
3
4
4 1/2
5 1/2

Tyto pokyny jsou pouze orientační. Individuální požadavky kočky se mohou lišit podle tělesného stavu nebo úrovně aktivity.

Čerstvá voda by měla být neustále k dispozici.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značka Royal Canin se snaží hluboce porozumět domácím mazlíčkům, aby pro ně mohla připravovat tu nejkvalitnější možnou výživu. Klade velký důraz na zdraví koček i psů a prodává krmivo, které je vytvořeno tak, aby uspokojovalo jedinečné potřeby domácích mazlíčků

Royal Canin se nepřestává učit a nikdy nepovažuje nic za samozřejmost. Proto spolupracuje s předními odborníky z oblastí vědy, veterinární péče i chovu a vede dlouhodobý dialog s vlastníky koček a psů po celém světě. Víra, že domácí mazlíčci dělají svět lepším, společnost inspiruje.

Do všeho, co Royal Canin dělá, vkládá své srdce i duši a s upřímným nadšením pracuje na tom, aby se domácím mazlíčkům i jejich majitelům ve všech koutech světa žilo lépe. Potřeby domácích mazlíčků vždy klade na první místo. To společnosti udává jasný směr, kterým se ubírá výzkum a který posiluje nutriční kvalitu všech výrobků a pomáhá kočkám i psům žít déle a zdravěji.

Přesnost složení Royal Canin krmiv zajišťuje vysokou účinnost všech aspektů – od tvaru, struktury, chuťových vlastností a stravitelnosti až po bezpečnost a zpětnou dohledatelnost surovin. Společnost respektuje kočky a psy pro to, jaká to jsou fantastická zvířata. Její respekt vychází z hlubokého porozumění skutečné zvířecí povaze a jedinečným funkčním potřebám. Ovlivňuje každé rozhodnutí o produktech a službách a zároveň určuje způsob, jakým se chová jako firma.