Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali o průběhu plánované inventury našeho skladu, která proběhne od 22. dubna 2024 do 26. dubna 2024. Během této doby může dojít k dočasné nedostupnosti některých produktů a k tomu, že nebudeme schopni vychystávat nové objednávky. V průběhu inventury se budeme snažit minimalizovat všechny možné nepříjemnosti a zajistit, aby byla inventura provedena co nejspolehlivěji a co nejrychleji. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení v této době. Pokud budete mít během inventury jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je pro nás důležitá. S pozdravem, Tým PetCenter

Newa Duetto DJ100 akvarijní filtr vnitřní

Kód: 100091
799 Kč
Dostupné pouze na prodejně (>20 ks)

Vnitřní akvarijní filtr obsahující biologické i mechanické filtrační medium.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Newa Duetto DJ100 akvarijní filtr vnitřní

Vnitřní akvarijní filtr obsahující biologické i mechanické filtrační medium. Průtok 140-340l/h, výkon 5W, zhruba odpovídá akváriu o objemu 50 - 80 litrů.

  • Průtok: 140-340 l/h
  • Výkon: 5 W
  • Vhodné pro akvária o objemu 50-80 l

Materiál: plast, guma

Rozměry:  500 g

Upozornění: Určeno pro zvířata, nejedná se o hračku pro děti.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Díky zahájení revolučního ohřívače NEWA Therm před 26 lety vstoupila společnost NEWA na trh akvárií s velkým úspěchem a okamžitě se umístila mezi přední firmy v oblasti navrhování, výroby a mezinárodního marketingu elektrických výrobků pro akvária.

Toto bylo již v roce 1986 a od té doby společnost NEWA vždy dodávala svým uživatelům vynikající kvalitu, neustálou inovaci, elegantní estetickou atraktivitu a absolutní spolehlivost. Celá řada rozšířených produktů odráží profesionalitu a kreativitu společnosti NEWA. Technický vývoj a brilantní duch týmu společnosti umožnily společnosti NEWA zůstat velmi populární. Italská značka kvality je výsledkem více než 25 let zkušeností, které zajišťují ucelenou harmonii a úspěch ve výběru a strategii společnosti.